Гальмівні колодки

Підберіть гальмівні колодки для свого автомобіля

Більше 241642 комплектів гальмівних колодок у каталозі інтернет-магазину

TRW MCB828SV Комплект гальмівних колодок, дискові гальма
Немає в наявності
ASHIKA 50-01-123 Комплект гальмівних колодок, дискові гальма
Немає в наявності
ASHIKA 51-01-154 Комплект гальмівних колодок, дискові гальма
Немає в наявності
DON PCP1000 Комплект гальмівних колодок, дискові гальма
Немає в наявності

Вас можуть зацікавити

BREMBO
1 027 грн
1 079 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
BLUE PRINT
1 061 грн
1 114 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
A.B.S.
1 078 грн
1 132 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
ATE
1 096 грн
1 151 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
NK
1 199 грн
1 259 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
A.B.S.
1 360 грн
1 428 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
FERODO
1 393 грн
1 462 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
A.B.S.
1 814 грн
1 904 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
ATE
2 597 грн
2 727 грн
В наявності
Доставимо сьогодні
A.B.S. 18226 Гальмівний диск
Немає в наявності
DON PCD10012 Гальмівний диск
Немає в наявності
DON PCD10112 Гальмівний диск
Немає в наявності

Гальмівні колодки для всіх автомобілів

Однією з основних частин будь-якої гальмівної системи є гальмівні колодки, які забезпечують ефективну роботу гальмування за рахунок їхнього тертя про основний гальмівний елемент (диск або барабан). У зв'язку з цим колодки ділять на два види - дискові та барабанні.

Різновиди та їх особливості гальмівних колодок

Класичні колодки складаються із сталевої основи та фрикційної накладки, за допомогою якої і відбувається процес гальмування. Функціональною складовою цієї накладки є армуюча частина, і залежно від матеріалу, з якого вона виготовлена, гальмівні колодки бувають таких категорій:
Напівметалевий - близько 30-60% становить метал (мідь, залізо, графіт), змішаний з неорганічними речовинами та модифікаторами тертя. Така категорія колодок є найбільш довговічною і з гарною тепловою віддачею. Єдиним недоліком можна назвати створення шуму при гальмуванні та швидке зношування гальмівного елемента.

Органічна (безасбестова) - фрикційна основа складається з органіки та 10-30 % металевого або мідного компонента, завдяки чому покращуються гальмівні властивості. Даний тип забезпечує м'яке і тихе гальмування, але разом з тим можуть швидко стиратися і виділяти багато пилу, забруднюючи гальмівний диск або барабан.
Низькометалічна - склад фрикційної суміші органічного характеру, але з включенням мідного або сталевого компонента обсягом від 10 до 30%. Під час роботи видають високий шум та велику кількість гальмівного пилу.

Керамічна - у фрикційну суміш входять кольорові метали та керамічні волокна, що збільшує експлуатаційний термін, забезпечують тиху роботу та мінімальний вплив на стан диска чи барабана. Цей вид найсучасніший, але не дешевий.
Причини необхідності заміни гальмівних колодок

Сучасні виробники оснащують гальмівні колодки електронними або механічними датчиками, які сповіщають власника авто зносу. Особливість електронних полягає у появі світлового індикатора на панелі управління, а механічних – у виданні скрипу чи писку. У разі відсутності таких інноваційних механізмів, про знос колодок можуть свідчити такі фактори: під час гальмування автомобіль відводить убік, гальмо педаль вібрує або дуже м'яко натискається.

Фахівці радять одночасно із заміною колодок виробляти та заміну гальмівних дисків чи барабанів.

Компанія «Євродеталь» реалізує якісні гальмівні колодки за ринковими цінами та з доставкою по всій Україні.